سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن کالا

 

خطرات احتمالی برای پابه هنگام کار

برای کارگرانی که هنگام کار، پاهای آنها درمعرض خطر برخورد با اجسام داغ و برنده یاسقوط اجسام قرار دارد، باید کفش و پوتین ایمنی با رعایت استاندارد تهیه ودر اختیار آنها قرار گیرد. عمده ترین خطر تهدید کننده پا در محیطهای صنعتی، له شدن پنجه های پا در اثر سقوط ناگهانی اجسام سنگین و یا برخورد جلوی کفش با قطعات تیز و برنده می باشد  . پس باید به فکر خرید کفش ایمنی مقاوم در برابر خطرات احتمالی بود.

برای حفاظت پا در برابر این صدمات کفش ایمنی درنظر گرفته شده است که در قسمت جلویی آنها از پنجه های محافظ فولادی استفاده شده و کف کفش را از یک ماده قابل انعطاف مثل " پلی اورتان " (PU) می سازند. قسمت پنجه کفش به تناسب شغل افراد می تواند از جنس چرم (عایق برق) یا PVC (عایق شیمیایی) باشد.

کفش ایمنی کارکنانی که با برق سرکار دارند و یا در محل کارشان احتمال ایجاد جرقه وجود دارد، باید فاقد هر نوع میخ فلزی باشد.

شایان ذکر است از آنجا که حادثه پذیری ناحیه پا بعد از دستها در رده دوم قرار دارد و همچنین سرپنجه مهمترین بخش کفش ایمنی می باشد، لذا کفش‌های ایمنی با توجه به نوع و مشخصات خاص خود می‌توانند پای افراد را در برابر سقوط اجسام سنگین بر روی پا، فرو رفتن اجسام نوک تیز و برنده به کف پا و همچنین ریزش مواد مذاب و سایر خطرات مشابه محافظت کنند.

سر پنجه فولادی کفش ها با جدیدترین فن آوری های جهان از ورقهای آلیاژی مخصوص تهیه می گردد که در برابر ضربه برخوردی از 100 تا 250 ژول دارای 250 ژول مقاومت می باشد.

کفش‌های ایمنی بر اساس قدرت تحمل بار استاتیکی و ضربه به سه گروه 75 و 50 و 30 تقسیم بندی می‌شوند.

بدین ترتیب کفش ایمنی پنجه فولادی در گروه 75 قرار می‌گیرد.

موارد و قسمت های مهم یک کفش ایمنی شامل:

زیر کفش، رویه کفش، سرپنجه، آستر، نخ دوخت، طراحی قالب زیر کفش، بند کفش،کف داخلی کفش می باشد.

توجه: کفش‌ها و پوتین‌های ایمنی را باید به راحتی پوشیده و درآورد، بند کفش‌ها و پوتین‌های ایمنی باید به آسانی باز و بسته شود.

کفش کار تولید ایران به واسطه استفاده از چرم ایرانی و تجربه بالای تولید کنندگان ایرانی کیفیت بسیار بالایی داشته و از تولیدات خارجی چیزی کم ندارد. خرید کفش کار در انواع مختلف و برای مشاغل مختلف در سایت ایمن ترافیک کالا مقدور می باشد. تنها کافی است اطلاعاتی در خصوص خطرات موجود در محیط کار خود داشته باشید تا بتوانید بهترین کفش کار مورد نظر خود را خریداری نمایید. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و اطلاعات کاملی در زمنیه قیمت کفش کار، ویژگی شاخص هر مدل و مناسب بودن آن برای مشاغل مختلف کسب نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا