سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن کالا

 

کفش ایمنی اسپرت و شیک

کفش‌های ایمنی در طرح‌ها و تیپ‌های مختلفی تولید می‌شوند. برخی خیلی ساده و بی آلایش طراحی شده‌اند و چندان چشمگیر نیستند و فقط وظیفه حفاظت از پای کاربر را به عهده دارند و برخی دیگر علاوه بر کاربرد اصلی و اولیه، خیلی شیک و اسپرت و جوان پسند طراحی شده‌اند و خرید کفش ایمنی برای افرادی که ظاهر شغلیشان هم برایشان اهمیت دارد سخت نیست.

البته که همگی اصول پایه‌ای و استاندارد یک کفش کار خوب را رعایت کرده اند ولی نکته اینجاست که سبک طراحی و انتخاب رنگ بعضی از کفش‌های ایمنی خیلی متفاوت و مانند کارهای شیک مجلسی می‌باشد  ...

فرض کنید شما مهندس ناظر یک پروژه ساختمانی در حال احداث هستید و امروز عصر، به یک میهمانی شاد دوستانه دعوتید. ضمناً امروز ساعات کاری شما طولانیست و فرصت رفتن به منزل و تعویض لباس را ندارید و باید بعد از پایان ساعات کاری، مستقیماً به میهمانی بروید. صبح هنگام و قبل از ترک منزل، چه کفشی را برای مناسبت امروز انتخاب می‌کنید؟ قطعاً باید کفشی را انتخاب کنید که در محیط کاری مخاطره‌آمیز شما ایمن و در میهمانی پیش رو حافظ آبروی شما در جمع دوستان باشد. این تعریف یک کفش ایمنی مهندسی است و خوشبختانه ما در فروشگاه ایمن ترافیک کالا کفش ایمنی اسپرت و شیک کم نداریم.

به طور معمول کفش‌های ایمنی مهندسی نیم بوت هستند و تا بالای مچ پا. همچنین با رویه چرمی، نبوک و گاهاً میکروفیبر تهیه می‌شوند و البته همگی بنددار. هر سه مدل جلوه‌ای عالی و طرفداران خاص خود را دارند.

کفش کار های موجود در سایت ایمن ترافیک کالا شیک و با دوام بوده و از چرم ایرانی ساخته شده و با کیفیت و با دوام می باشند و از تولیدات خارجی چیزی کم ندارد. اگر ظاهر کفش کار برای شما با اهمیت است و به دنبال کفش کارهایی هستید که هم به ظاهر شما زیبایی ببخشند و هم بتوانید در محیط کار از این کفش ها استفاده کنید می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و اطلاعات کاملی در زمنیه قیمت کفش کار، ویژگی شاخص هر مدل و مناسب بودن آن برای مشاغل مختلف کسب نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا